miercuri, 11 decembrie 2013

„Cum aleg salteaua potrivita?”

O zi perfectă debutează cu un somn de noapte reconfortant. Şi asta, pentru a ne putea reface energia după ziua trecută şi stresantă petrecută – de cele mai multe ori - la serviciu, oricare ar fi munca depusă. Modalitatea folosită de fiecare dintre noi pentru a ne odihni este foarte importantă. În mod normal, o treime din viaţă ne-o petrecem dormind. Această formă de repaus ne ajută să ne „încărcăm bateriile” pentru a fi în formă în vederea desfăşurării activităţilor zilnice următoare. De obicei, acestea – mai ales într-un secol al vitezei sporite - au o încărcătură importantă de stres. Astfel, ne întrerupem temporar îndelednicirile de zi cu zi pentru refacerea şi întărirea forţelor proprii (fizice şi intelectuale). Odihna prin somn poate fi realizată ziua sau, mai ales şi mai important, în timpul nopţii. După o noapte de odihnă în condiţii normale (minim 8 ore de somn, linişte, temperatură optimă, o saltea potrivită), randamentul persoanei va fi maxim. În timpul somnului, cele mai multe funcţii ale organismului suferă un proces de regenerare. De aceea, medicii recomandă ca pauza de odihnă să se desfăşoare în condiţii adecvate. Printre modalităţile necesare unui somn odihnitor se regăseşte, evident, şi necesitatea găsirii unei saltele potrivite. Şi, astfel, apare dilema alegerii: „saltele ortopedice”, „saltele ieftine”, „,saltele second-hand” sau oricare alt tip de saltea? Ideal ar fi ca să fie combinate primele două variante, dar fără a face rabat de la calitate. Unii îşi aleg la întâmplare salteaua pe care dorm. Şi fac o greşeală gravă, care va fi sancţionată cel târziu peste câţiva ani de corpul acestora. Nu de alta, dar vor apare dureri crunte ale gâtului, de spate, ale membrelor inferioare sau superioare etc. Şi un consult la un medic de specialitate costă. Mulţi bani. Iar, uneori, un pacient nu poate fi recuperat perfect după ce a „dormit” multe nopţi în condiţii improprii. În plus, pot să apară afecţiuni şi mai grave ale corpului uman. De fapt, ce este o saltea? Conform dicţionarelor, este un obiect realizat dintr-un de sac de pânză, de material plastic ş.a.m.d. în care se introduce (și se fixează prin cusături din loc în loc) un strat gros de lână, de iarbă-de-mare, de paie, de vată etc. sau care se umple cu aer și care se așează pe pat (pentru a forma un așternut moale). Sigur, aceasta este cea mai simplă definiţe a unei saltele. De fapt, o saltea este un complex de materiale şi produse – îngemănate ingenios între ele – pentru a forma un tot unitar ce îi conferă unui corp uman confort sporit în timpul odihnei. Spunem asta deoarece modul prin care se confecţionează o saltea evoluează de la o zi la alta. Materialele şi tehnicile de realizare a saltelelor sunt perfecţionate continuu. Gândind logic, doar o saltea de calitate superioară ne poate ajuta să avem un confort maximizat pentru un somn „executat” corect. Un produs bun poate să susţină coloana vertebrală într-o poziţie naturală. De asemenea, ea poate elimina toţi posibilii centri de presiune prin susţinerea cât mai aproape de perfecţiune a formei corpului uman. În caz contrar, unele dureri de spate pe care le aveţi dimineaţa pot fi rezultatul unei alegeri nefericite a saltelei. În acest mod, corpul dumneavoastră vă transmite că trebuie să schimbaţi salteaua. Cu una tare sau moale, dar care să vă asigure suportul necesar unui somn normal. O saltea de rigiditate medie este salteaua „Clasic cu arcuri, de înălţime (grosime) 20 cm”. Mai mult decât atât, în timpul odihnei toţi muşchii trebuie să fie relaxaţi. O saltea cumpărată „la mâna a doua” nu poate asigura un astfel de confort. Şi asta, deoarece ei i s-a imprimat deja forma unui alt corp, cu dimeniuni diferite faţă de cele ale noului proprietar. Mai mult, în cazul unei saltele vechi, cu arcuri, acestea pot avea diverse defecte. Saltelele ortopedice ce conţin arcuri de tip Bonell vă pot ajuta să obţineţi o odihnă optimă. Vorbim despre arcuri ce au fost tratate termic pentru a se obţine o rezistenţă cât mai lungă (chiar şi peste 10 ani) a sârmei confecţionate din oţel-carbon. O perfectă siguranţă de funcţionare. Înălţimea unui arc poate varia, ca şi diametrul acestuia (44 – 85 cm). Sârma unui arc are o grosime normală de circa 2,2 mm şi sârma din oţel carbon dintre arcuri este groasă de 1,2 mm. Marginea standard antilăsare din poliuretan are densitatea de cam 28 kg/mc. Se pot găsi şi variante cu margini antilăasare şi mai dure. Un tip de saltea ce conţine arcuri de tip Bonell este salteaua „Clasic cu arcuri, de înălţime (grosime) 20 cm”. Lăţimea şi lungimea pot fi variabile, în funcţie de dimensiunile corpului uman ce se va odihni pe acea saltea. O saltea bună poate să ajute şi la menţinerea, în timpul odihnei, a temperaturii normale a corpului de circa 37 grade Celsius. Conform specialiştilor, această temperatură variază de la 36,5 grade Celsius (dimineaţa, în apropierea orei 03.00) şi 37,2 grade Celsius (seara, pe la ora 18.00). Eventualele frisoane care apar în timpul nopţii (din cauza unei expuneri la o temperatură joasă) pot conduce la trezirea persoanei la o anumită oră din acea noapte. Astfel, pot să apară două situaţii neplăcute. Prima este că omul respectiv nu mai poate să adoarmă până la ora când sună ceasul. Sau pierde câteva ore pe noapte... „numărând oi” în aşteptarea lui... Moş Ene. Ca atare, nici somnul, per total, nu este odihnitor. Rezultatele negative ale acelei situaţii nu se văd doar a doua zi, ci chiar şi pe parcursul a două sau chiar trei zile viitoare. Lipsa somnului afectează sistemul nervos central, capacitatea de atenţie, memoria, viteza de reacţie etc. Apar crize de furie şi tulburări de comportament. O noapte pierdută nu se recuperează repede. Pentru un adolescent, o noapte nedormită se poate recupera în trei dormite şi în care trezirea se face în mod natural (după 9-10 ore de somn profund). Potrivit cercetătorilor, un adult poate recupera o noapte nedormită în alte 10 în care somnul este odihnitor. Dar dacă salteaua este aceeaşi şi de calitate slabă... A doua este faptul că poate să se instaleze – chiar şi în locuinţă - o formă de hipotermie. Şi asta, în nopţile în care în camerele de odihnă nu este asigurată (din diverse cauze) o temperatură corectă pentru somn (18-20 grade Celsius). Hipotermia poate fi uşoară sau severă, cu consecinţe mai grave asupa unui copil sau asupra unui vârstinc. Hipotermia poate conduce la pierderea lucididăţi sau chiar la deces, în cazul unei pierderi accelerate a căldurii corporale. Un somn desfăşurat în condiţii de temperatură normală poate linişti şi mintea umană. Astfel, el poate avea şi un rol de calmant. Astfel, o saltea corect realizată poate asigura un somn normal. Una dintre saltelele recomandate în acest caz este cea ortopedică de tip „Clasic cu arcuri, de înălţime (grosime) 20 cm”. Aceasta – beneficiind de un înveliş din material de tip jakart - oferă flexibilitate fluxului termic, dăruind confortul necesar corpului dumneavoastră. O saltea (ca, de altfel, şi o cameră de odihnă) trebuie să fie nouă, curată şi aerisită. Motivul principal este acela că trebuie redus mediul propice în care se dezvoltă alergenii formaţi în praful din casă sau în cel din saltea şi nu numai. În continuare, vorbim despre acarieni şi excrementele lor, căpuşe, mucegai etc. Acarienii sunt nişte „animăluţe” microscopice parazite, deloc simpatice, care pot fi purtătoare de germeni ai unor maladii grave. Cam 20.000 „locuiesc” într-un gram de praf. Se hrănesc cu pielea „cojită” de pe corpul oamenilor şi animalelor (chiar şi cele de casă), în timpul procesului zilnic de regenerare a epidermei. Trăiesc în locuri umede (60-80%), călduroase (circa 20-25 grade Celsius) şi ascunse vederii razelor solare. Concentraţia cea mai mare (cam 95%) de acarieni se găseşte în saltele, perne, pilote, pături, plăpumi. În principal, în saltelele vechi se găsesc colonii mari de acarieni. Căpuşele se înfig în pielea umană şi se hrănesc cu sângele supt din corpul pe care îl parazitează. O boală transmisă de căpuşă poate fi şi encefalita (o inflamaţie acută a ţesutului nervos cerebral). Astfel, de la o simplă înţepătură pot să apară: febra, durerile de cap, paraliziile etc. O saltea cumpărată sau primită cadou „la mâna a doua” poate fi un teritoriu propice înmulţirii căpuşelor. Mucegaiul este un strat de ciuperci care se instalează pe diverse obiecte umede. Sunt cunoscute cam 270 de specii de mucegai instalat în locuinţe. Şi acesta poate provoca boli grave: dureri de cap, alergii, astm, depresie, iritaţii etc. Copii pot avea probleme mari de sănătate dacă sunt expuşi în mod repetat la mucegaiuri. Pentru ei, cumpăraţi o saltea de tip „Noroc Ortopedică 90x200 cm”, cu înălţime de 18 cm. Este confecţionată dintr-o plasă de arcuri bitronconice Bonell. Fiecare arc are 5 inele. Sârma de oţel-carbon are 2,2 mm, Rezistenţa (elasticitatea îndelungată) sârmei la diverse şocuri este dată de tratarea termică cu diverşi curenţi de înaltă frecvenţă. Mai multe sârme elicoidale (1,4 mm) leagă între ele arcurile, conferindu-i o rezistenţă sporită la diverse tipuri de mişcări. Evident, vorbim şi despre săriturile repetate în pat ale juniorilor în timpul unor ore nebunatice de joacă. Salteaua „Noroc Ortopedică 90x200 cm” este rigidizată perimetric cu un burete de densitate mare, Sistem Box, bordurile din poliuretan având secţiunea de 90x50 mm. Astfel, nu este permisă deformarea acesteia. Pe întreaga suprafaţă este pus un material textil matlasat. Rigiditatea este de tip moale. O saltea veche poate conţine astfel de „animăluţe” descrise mai sus sau ciuperci microscopice, păr de animale, fibre textile, diverse particule căzute din alimentele consumate în pat etc. Folosirea unei astfel de saltele poate să conducă la alergii. Simptomele sunt, în general, următoarele: 1. Pe piele poate să devină vizibilă o roşeaţă, dar şi diverse mâncărimi intense sau eczeme/leziuni. 2. La ochi sau în jurul lor pot să apară mâncărimi, înroşiri, lăcrimări sau conjunctivită. 3. Nasul se poate înfunda şi se ivesc deja dificultăţile de respiraţie generate de rinite sau sinuzite. De asemenea, cavitatea nazală poate să conţină diverse secreţii. Mirosul poate să scadă, iar strănuturile pot fi dese. 4. Tusea poate să fie iritativă chiar şi productivă, conducând la apariţia bronşitei. Respiraţia şuierătoare poate demonstra că s-a instalat astmul. „Animăluţele” despre care vorbeam mai sus şi excrementele lor ajung în nas, în ochi sau gât prin mişcările de întoarcere a corpului în timpul somnului. Prin acele mişcări, ele se deplasează către partea superioară a saltelei şi chiar depăşesc acea limită. În cazul în care se constată apariţia acestor simptome, o „plimbare” nedorită până la un medic alergolog este mai mult decât necesară. Tot în acest caz se impune şi schimbarea saltelei, dar şi a pernei. Salteaua nouă (ca şi perna încă nefolosită sau pătura/plapuma neutilizată încă) poate fi îmbrăcată în nişte huse (cum ar fi microair pristine) care blochează (în proporţie de 99,87%) accesul alergenilor spre corpul uman. Microair pristine permite trecerea aerului şi poate asigura protecţie permanentă faţă de bacterii sau mucegaiuri. Alte tipuri de saltele ortopedice Clasic sunt şi următoarele: 1. „Saltea ortopedică Clasic cu arcuri 200x140x20 cm”. Mai clar, lungimea este de 200 cm, lăţime 140 cm şi grosimea este de 20 cm. Rigiditatea este medie. 2. „Saltea ortopedică Clasic cu arcuri 200x160x20 cm”. Adică lungimea este de 200 cm, lăţime 160 cm şi grosimea este de 20 cm. Rigiditatea este medie. În rest, caracteristicile sunt la fel ca la salteaua ortopedică de tip „Clasic cu arcuri, de înălţime (grosime) 20 cm”. Alte tipuri de saltele ortopedice „Noroc” sunt şi următoarele: a. Salteaua „Noroc Ortopedică 140x200 cm”. Bordurile din poliuretan au secţiunea de 140x50 mm. b. Salteaua „Noroc Ortopedică 160x200 cm”. Bordurile din poliuretan au secţiunea de 160x50 mm. În rest, caracteristicile sunt la fel ca la salteaua ortopedică de tip „Noroc Ortopedică 90x200 cm”.

3 comentarii:

Unknown spunea...

With the same in-house made Rolex Caliber 3135 automatic COSC Chronometer replica watches sale movement, it is larger in most all ways but retains the same basic DNA. Think of the Rolex Deepsea Challege and the Deepsea's bigger more commercially unavailable brother. Beyond a certainly point making replica watches sale super water resistant is about armor. According to the brand, the Rolex Deepsea Challenge swiss replica watches is able to resist 13.6 tonnes of pressure. That is up from the 3.1 tonnes of pressure on the Rolex Deepsea. How is this possible? More metal... and sapphire. The super-sized Submariner style case is a chunky block of Rolex replica watches sale is very nice 904L steel being 51.4mm wide and 28.5mm thick. The sapphire crystal alone is 14.3mm thick. It is a tank, made to resist the onslaught of pressure from all side. The replica watches sale incorporates the Oyster style caseback and the Rolex Ringlock replica watches system. The rear of the case is in grade 5 titanium.

Unknown spunea...

Locuiesc în Irlanda, vreau să îi mulțumesc și să onorez DR.WEALTHY pentru munca deosebită pe care a făcut-o pentru mine, mi-a adus iubitul în 72 de ore pe care nu am crezut-o că va mai trece vreodată în viața mea, dar acest mare om DR .MONDIALITATEA mi-a dovedit că puterile pot face minuni, am primit contactul său de la un prieten din Irlanda care l-a ajutat, acest prieten de-al meu mi-a spus că acest om este grozav, dar am simțit că hmm ești sigur? pentru că cu greu cred aceste lucruri, așa că mi-a spus să nu-mi fac griji că atunci când îl contactez, el îmi garantează 100% că iubitul meu se va întoarce, dar dacă nu funcționează că el va fi cel care va da mi-am înapoiat banii, pentru a-i arăta sinceritatea, mi-a dat documentele casei sale, că dacă nu merge și nu mi-a plătit banii pe care i-am cheltuit, că ar trebui să-i strâng casa și el mi-a dat toate documentele , am fost atât de surprins că a fost atât de serios, așa că am contactat-o ​​și i-am spus ce vreau, mi-a spus doar că totul se va face în 72 de ore, așa că cu asigurarea prietenului meu mi-a dat că a avut încredere, așa că în următoarele 72 de ore, când mi-a spus că am auzit doar o lovitură la ușa mea, nu am știut niciodată că este omul meu, așa că am deschis ușa, primul lucru pe care l-a făcut a fost să meargă în genunchi , a început să mă roage să-l iert că i-a părut foarte rău pentru toate, am fost foarte surprins și am fost și fericit, așa că l-am iertat și acum trăim împreună fericiți ca niciodată și folosesc mass-media pentru a-mi invita prietenii la nunta mea, care va avea loc pe 29 februarie 2020, sunt foarte fericit, mulțumesc domnului Daniel care mi-a oferit contactul și onoarea participați la DR.WEALTHY, care a ajutat foarte mult, dacă aveți aceeași problemă sau aveți orice fel de boli și aveți nevoie de ajutorul lui, vă rugăm să trimiteți un e-mail la DR.WEALTHY prin wealthylovespell@gmail.com și să primiți orice fel de ajutor, aici WhatsApp lui +2348105150446. vizitați site-ul http://wealthyspellhome.over-blog.com

Anonymous spunea...

Viața poate fi dificilă și credeți-mă, viața a jucat multe trucuri asupra mea, nu cred niciodată în voodoo sau casting-uri de vraja, deși am citit niște cărți. Un bărbat special numit Dr. Ajayi îmi dovedește că voodoo / ortografie este real și există. Ma numesc Sophia si am 45 de ani cu trei copii si un sot iubitor. timp de 8 luni bune am fost într-o stare deprimată pentru că soțul meu s-a trezit într-o anumită dimineață și a ieșit din casă cu o parte din haine fără nicio explicație, l-am așteptat să se întoarcă acasă în acea zi, dar nu a fost găsit nicăieri, am sunat. și a spus că nu mai este interesat de căsătoria noastră sau de copii, acest lucru mi-a fost răcit pe piele și am fost în stare de șoc, deoarece nu-mi amintesc că am avut vreo problemă, am aflat ulterior că a fost cu o altă femeie, toate discuțiile și efortul de a-l face să se întoarcă acasă a fost un eșec, se comportă ca și cum nu m-a mai cunoscut până acum. Citeam un articol pe un site web când am văzut o mărturie a unei femei care susține că doctorul Ajayi a ajutat-o ​​să-și rezolve problemele familiei și a renunțat la contactul său. Am ales contactul și i-am transmis mesajul cu privire la vraja Dr. Ajayi, i-am explicat problemele mele, a spus că nu trebuie să-mi fac griji că totul va fi bine. Am îndoieli în legătură cu asta, dar mi-am luat în minte să dau o lovitură. Mi s-au spus anumite lucruri de făcut pe care le-am făcut, știi că la 3 zile de la turnarea vraja într-o dimineață am auzit o bătaie la ușă, era soțul meu afară, a spus că nu știe ce face și nici nu-mi amintesc cât timp a rămas din casă, sunt foarte fericit să-mi iau soțul înapoi și mulțumesc merg dr. Ajayi caserul de vrăji, de când contactați-l, viața mea a decurs fără probleme și vreau ca oamenii să meargă acolo prin starea mea anterioară să am ajutor rapid. De aceea, îmi împărtășesc mărturia. Așadar, dacă traversați orice fel de dificultate în viață, contactați dr. Ajayi prin e-mail: drajayi1990@gmail.com sau Viber / Whatsapp: +2347084887094 și veți fi bucuroși că ați făcut-o.